سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین شرکت های خدماتی و نظافتی

نکات مهم برای انتخاب شرکت خدماتی خوب

در میان هیاهو و شلوغی شرکت‌های نظافتی به خصوص در ایام نزدیک به سال نو، بحث انتخاب بین این همه گزینه، مشکل به نظر می‌رسد چرا که هر کدام از این شرکت‌ها ادعای بهترین بودن را دارند. اما برای پیدا کردن یک شرکت خدماتی خوب چه باید کرد؟ و از اساس این شرکت‌ها را از کجا می‌توان پیدا کرد؟

شرکت‌های خدماتی زیادی در زمینه نظافت منازل و ادارات و شرکت‌ها فعالیت می‌کنند و در میان آن‌ها همه اقسام شرکت‌های نظافتی سنتی و آنلاین دیده  می‌شود، شرکت‌هایی که کارهای زیادی از نظافت منزل و شست‌و‌شوی فرش و مبل تا باغبانی و تعمیرات را انجام داده و دسترسی به آن‌ها هم بسیار آسان است. اما یک مشکل اساسی وجود دارد و آن این که هر چند دسترسی به این شرکت‌ها آسان است اما پیدا کردن یک شرکت نظافتی یا شرکت خدماتی که بتواند سرویس خوبی ارائه کند به دلیل آن که مرجع مناسبی برای مقایسه آن‌ها با وجود ندارد بسیار سخت است. پس در این شرایط چگونه شرکت نظافتی یا شرکت خدماتی مورد نظر خود را پیدا کنیم؟ در این راهنما ما به شما می‌گوییم که برای انتخاب یک شرکت نظافتی یا شرکت خدماتی مناسب چه فاکتور‌هایی را در نظر بگیرید:

1– مسافت شرکت تا محل ارائه خدمت را در نظر داشته باشید

اولین نکته‌ای که در زمینه انتخاب شرکت نظافتی یا شرکت خدماتی در تهران باید در نظر بگیرید مسافت شرکت مربوطه با شماست، شرکت‌ها معمولا در مناطق حضوv

خودشان سرویس‌دهی مناسب دارند و اگر شما در منطقه‌ای که خارج از منطقه خدمت‌رسانی آن‌ها است باشید، احتمال این که نتوانند نیروی مناسب را برای شما فراهم آورند بسیار زیاد است

2 – پشتیبانی مناسب شرکت نظافتی

 اگر به مشکلی برخوردید ،  اختلافی با نیرو برایتان پیش ‌آمد  و خدای نکرده چیزی از وسایلتان کم و کسر شد شرکت مربوطه به صورت مستقیم پاسخگو خواهد بود 

3 – شرکتی را انتخاب کنید که بسیاری از خدمات را در کنار هم ارائه دهد

فکر کنید که در حال تمیز کردن خانه به چند نیرو برای حمل بار هم احتیاج پیدا کردید، آن زمان چه می‌کنید؟ با باربری تماس می‌گیرید؟ 

شرکتی را انتخاب کنید که تمام موارد مربوط به نظافت ، شستشوی مبل و موکت و نماشویی و جابه جایی و .. را به طور یکجا انجام میدهد.

4 – با شرکتی کار کنید که قیمت‌گذاری شفاف دارد

معمولا در کار با  برخی شرکت‌های خدماتی اتفاقی که می‌افتد آن است که اول شرکت یک قیمت اعلام می‌کند، سپس نیروی کار یک قیمت دیگر می‌گیرد و اگر اعتراض کنید هم هیچ سا‌ز‌و‌کار معینی برای قیمت‌گذاری وجود ندارد و هیچ کس هم به شما پاسخ نمی‌گوید به همین دلیل اکثر اوقات بی‌خیال می‌شوید و نهایت کاری که می‌کنید آن است که از آن شرکت، دیگر نیرو نمی‌گیرید ولی با هماهنگی دقیق و شفاف با مدیریت مجموعه میتوانید این مشکل را به راحتی حل کنید.